Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2018 02:03 - Докосвай ме
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3109 Коментари: 20 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Докосвай ме, докосвай ме без свян

 Във Венеция табута няма

 Докосвай ме, че ще се докосвам сам

 Най сетне искам да го правим двама


 Грубо ме докосвай , да боли

 Не се разсейвай с мисли по лодкаря
 
 "Бакшиш" е той , все едно такси

  За няколко евро и в хотела ни докара

 
  Гледай мен , ай ти специалиста
 
  и ме докосвай-искам да си влажна

  с мен винаги ще си  на първа писта

  заради персоната ми важна


 Докосвай ме и с "бавареца" ще те повозя

 може и с Тойотата във планината

 Докосвай ме, не мисли , че ще те извозя

 Кортина знае, мразя аз лъжата.








Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Е, ти вече удари дъното!
21.08.2018 07:37
Що за глупост?!
цитирай
2. vaquero - vencivaleri1951,
21.08.2018 10:26
Поздравления! Така трябва да се пише! Да се изтъкват положителните качества на лирическия герой, без обиди и лични нападки, които понижават качеството на поезията или прозата. Лирическият герой е реална личност и също поет, така че се появява възможност за благородно съревнование по между ви.
цитирай
3. vencivaleri1951 - глупостта ходи между хората Постоле-посещава ме и мен
21.08.2018 13:23
apostapostoloff написа:
Що за глупост?!


Важното е ти да си с бистър ум, та да ни разказваш какво ти говорят звездите, а и мислите ти ще останат за бъдните поколения.
цитирай
4. vencivaleri1951 - "Лирическият герой"
21.08.2018 13:30
vaquero написа:
Поздравления! Така трябва да се пише! Да се изтъкват положителните качества на лирическия герой, без обиди и лични нападки, които понижават качеството на поезията или прозата. Лирическият герой е реална личност и също поет, така че се появява възможност за благородно съревнование по между ви.


е недостижим-той не пише поезия-той я е създал. Ако не знаеш , Ерато му е гадже и той я учи в паузите между секса що е ямб, хорей...как да римува. После девойчето се заплеснало от лириката и ето я муза на поезията. Истината обаче е друга-Музата на мерената реч, е всъщност муз и се казва Георги-земляк ти е
цитирай
5. getmans1 - ГРОЗНА РАБОТА Е ТОВА КОЕТО ПРАВИШ ...
21.08.2018 13:40
ГРОЗНА РАБОТА Е ТОВА КОЕТО ПРАВИШ ВЕНЦИ .
МНОГО ГРОЗНА.
цитирай
6. vencivaleri1951 - обясни ми го-
21.08.2018 14:02
getmans1 написа:
ГРОЗНА РАБОТА Е ТОВА КОЕТО ПРАВИШ ВЕНЦИ .
МНОГО ГРОЗНА.


в рими:)))
цитирай
7. getmans1 - . . . В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ В...
21.08.2018 14:14
... В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ ВИДЯХ РИМИ.

ПЪК И НЕ Е НУЖНО ЗАЩОТО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ЛЪЖИ И КЛЕВЕТИ В РИМИ ДА СА СТАНАЛИ ИСТИНА.


vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
ГРОЗНА РАБОТА Е ТОВА КОЕТО ПРАВИШ ВЕНЦИ .
МНОГО ГРОЗНА.


в рими:)))

цитирай
8. vencivaleri1951 - Ех, пак ме хвана в крачка
21.08.2018 15:06
[quote=getmans1]... В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ ВИДЯХ РИМИ.

ПЪК И НЕ Е НУЖНО ЗАЩОТО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ЛЪЖИ И КЛЕВЕТИ В РИМИ ДА СА СТАНАЛИ ИСТИНА.

че Ерато не е била гадже на "лиричния герой" Добре, признавам и си посипвам с пясък побелялата глава. Но гетьо, един женски скалп в повече или по малко в колекцията на нашия Казанова не променя нещата.
Ти защо не направиж забележка , че е грозно например да се споделя в мрежата, а и навсякъде похождения... Или за теб " е-ал съм те" е нормално общуване , а "клевета " за връзката му с Ерато е укорима. И въобще внимавай в картинката-черни сте ми от неделя делиорманци:)))


цитирай
9. getmans1 - . . . ТИ МАЙ МЕ ЗАПЛАШВАШ, А. . . САМО СЕ ...
21.08.2018 15:29
...ТИ МАЙ МЕ ЗАПЛАШВАШ, А ...
САМО СЕ ЧУДЯ КАКВО ЩЕ МИ ЗАХАПЕШ, АЗ НЯМАМ ПУБИС ДА ЗНАЕШ...

ДРУГ Е ВЪПРОСА, ЧЕ НЯКОИ ОТ НЕЩАТА КОИТО СА ПРОВЕРИМИ ... ТЪЙ, ЧЕ ПО КРОТОКО С ЛЪЖИТЕ И КЛЕВЕТИТЕ...
.. НАЛИ ВСЕ СИ ЗАГРИЖЕН ЗА БЛИЗКИТЕ И СЕМЕЙСТВАТА ... КЪДЕ ТОГАВА ТУК Я ТУРЯШ ЕРАТО...

ГРОЗНО Е....


vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]... В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ ВИДЯХ РИМИ.

ПЪК И НЕ Е НУЖНО ЗАЩОТО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ЛЪЖИ И КЛЕВЕТИ В РИМИ ДА СА СТАНАЛИ ИСТИНА.

че Ерато не е била гадже на "лиричния герой" Добре, признавам и си посипвам с пясък побелялата глава. Но гетьо, един женски скалп в повече или по малко в колекцията на нашия Казанова не променя нещата.
Ти защо не направиж забележка , че е грозно например да се споделя в мрежата, а и навсякъде похождения... Или за теб " е-ал съм те" е нормално общуване , а "клевета " за връзката му с Ерато е укорима. И въобще внимавай в картинката-черни сте ми от неделя делиорманци:)))



цитирай
10. vencivaleri1951 - Естествено е , че те заплашвам
21.08.2018 16:51
getmans1 написа:
...ТИ МАЙ МЕ ЗАПЛАШВАШ, А ...
САМО СЕ ЧУДЯ КАКВО ЩЕ МИ ЗАХАПЕШ, АЗ НЯМАМ ПУБИС ДА ЗНАЕШ...

ДРУГ Е ВЪПРОСА, ЧЕ НЯКОИ ОТ НЕЩАТА КОИТО СА ПРОВЕРИМИ ... ТЪЙ, ЧЕ ПО КРОТОКО С ЛЪЖИТЕ И КЛЕВЕТИТЕ...
.. НАЛИ ВСЕ СИ ЗАГРИЖЕН ЗА БЛИЗКИТЕ И СЕМЕЙСТВАТА ... КЪДЕ ТОГАВА ТУК Я ТУРЯШ ЕРАТО...

ГРОЗНО Е....


vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]... В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ ВИДЯХ РИМИ.

ПЪК И НЕ Е НУЖНО ЗАЩОТО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ЛЪЖИ И КЛЕВЕТИ В РИМИ ДА СА СТАНАЛИ ИСТИНА.

че Ерато не е била гадже на "лиричния герой" Добре, признавам и си посипвам с пясък побелялата глава. Но гетьо, един женски скалп в повече или по малко в колекцията на нашия Казанова не променя нещата.
Ти защо не направиж забележка , че е грозно например да се споделя в мрежата, а и навсякъде похождения... Или за теб " е-ал съм те" е нормално общуване , а "клевета " за връзката му с Ерато е укорима. И въобще внимавай в картинката-черни сте ми от неделя делиорманци:)))





Като паднахме от "орлите" какво ни остава друго освен да се "дървиме"

По темата: Нали разбираш, че аз клеветя нашето момче за връзки с музата /на поезията Ерато" Че той е открехнал музата, полубогинята/ а не някой с подобен ник/в подножието на Олимп на поезия, докато са си били дружки.
А иначе друже не знам какво да мисля за съжденията ти-пий гинко гилоба човече, или смени питието
цитирай
11. getmans1 - http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/19/poniaoga-se-ebavam-s-trolovete-blog-byg-e.1623523
21.08.2018 17:38
... Е, СЕГА ОСТАВА ДА РАЗБЕРЕШ КАКВО Е ДА СЕ КОМЕНТИРА В СТИЛ „ВВ1951''
ГАДНО Е НАЛИ
СЕГИ ПОГЛЕДНИ В ГОРНИЯ ЛИНК КОМЕНТ. 40 И ЩЕ ВИДИШ КАК СГОДНО МИ КАЦНА „НА МУШКАТА''
ТАРИКАТ, ТОКУ ЩО ТЕ ВИДЯХ ДА ТЕ ОТНАСЯ ДУНАВА

ХА-ХА-ХА, СЕГА ВИДЯ ЛИ ЩО Е „ХИПЕРБОЛА'' ПО ВЕНЦИВАЛЕРИАНСКИ
ИЛИ ПО-ТОЧНО КАЗАНО „ВРЪТКИ'' ПО ТВОЙ ТЕРТИП


vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
...ТИ МАЙ МЕ ЗАПЛАШВАШ, А ...
САМО СЕ ЧУДЯ КАКВО ЩЕ МИ ЗАХАПЕШ, АЗ НЯМАМ ПУБИС ДА ЗНАЕШ...

ДРУГ Е ВЪПРОСА, ЧЕ НЯКОИ ОТ НЕЩАТА КОИТО СА ПРОВЕРИМИ ... ТЪЙ, ЧЕ ПО КРОТОКО С ЛЪЖИТЕ И КЛЕВЕТИТЕ...
.. НАЛИ ВСЕ СИ ЗАГРИЖЕН ЗА БЛИЗКИТЕ И СЕМЕЙСТВАТА ... КЪДЕ ТОГАВА ТУК Я ТУРЯШ ЕРАТО...

ГРОЗНО Е....


vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]... В ЧЕТВЪРТИ КОМЕНТАР СЪЩО НЕ ВИДЯХ РИМИ.

ПЪК И НЕ Е НУЖНО ЗАЩОТО НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ЛЪЖИ И КЛЕВЕТИ В РИМИ ДА СА СТАНАЛИ ИСТИНА.

че Ерато не е била гадже на "лиричния герой" Добре, признавам и си посипвам с пясък побелялата глава. Но гетьо, един женски скалп в повече или по малко в колекцията на нашия Казанова не променя нещата.
Ти защо не направиж забележка , че е грозно например да се споделя в мрежата, а и навсякъде похождения... Или за теб " е-ал съм те" е нормално общуване , а "клевета " за връзката му с Ерато е укорима. И въобще внимавай в картинката-черни сте ми от неделя делиорманци:)))





Като паднахме от "орлите" какво ни остава друго освен да се "дървиме"

По темата: Нали разбираш, че аз клеветя нашето момче за връзки с музата /на поезията Ерато" Че той е открехнал музата, полубогинята/ а не някой с подобен ник/в подножието на Олимп на поезия, докато са си били дружки.
А иначе друже не знам какво да мисля за съжденията ти-пий гинко гилоба човече, или смени питието

цитирай
12. planinitenabulgaria - Товарищ валериЙ венцьеВ,
21.08.2018 20:37
Вие сте на такава висота, че взеха да не Ви разбират. Аз също съм обхванат от възхита, като узнах, че Путин може да унищожи с хиперракета ако поиска и сондата на НАСА на път към Слънцето. Има обаче още една причина да Ви недолюбват, тя не е само заради свръхвисшия Ви разум, ще го кажа индиректно:
- Защо аз не съм красив и нямам кересте на магаре, та аз да бях обладал толкова жени, колкото звезди има на небета, а не един друг блогър, няма да уточнявам кой.
Като носач на приз на Центъра, Вие оставате на висота, достъпна може би ксамо за мен...
Дето сега Другарката ласА индиректно с кометари в чужди блогове го подканва да й налети като F 16...
От мен музикален поздрав с един химн, изпълняван като естрадна песен в Москва:
https://www/watch?v=fj05uxpn8Eg
цитирай
13. radostinalassa - Стилът ти ми харесва
21.08.2018 20:45
Винаги трябва да се отговаря на предизвикателствата. Необходимо е да има симетрия.
А дърварят да не говори по мой адрес. Аз коментирам здравето на хората. Който има мръсно подсъзнание и това ще превърне в свойствените си импотентни глупости. Откакто го изтривам съвсем е изкукуригал. Женска клюкарка.Заоблена.
Едва ли някой обича да го обиждат, а тук случаят е такъв. От безсилието му винаги получавам страстни обиди.
цитирай
14. radostinalassa - Не съм чела какво е писал Ф 15 за мене.
21.08.2018 20:59
Само мярнах да пише , че съм пускала много постинги . И нещо за болест. Не искам да си развалям настроението с мутагенни думи.
цитирай
15. apostapostoloff - Вари го, печи го, тъпакът си
21.08.2018 21:20
остава тъпак! Родиш ли се глупак, умираш си глупак.

Зведите, дърт посерко, говорят само на такива дебили като теб. Иначе на никого нищо не говорят. Виж планетите са друга работа, но това олигофрен като теб не може да го проумее...

Каквото и да подмяташ, мочко, фактите са си факти: аз съм автор с огромно и необичайно творчество, създал първите и единствени учебници, наръчници и ръководства по астрология, нумерология, Таро и кабала.

Това е едно изключително постижение и разумните хора го разбират.

Но не и ти- червеният дебил. Ти си и си оставаш завинаги една анонимна отрепка от циганската махала на Европа.

Та така- всяка жаба да си знае гьола!
цитирай
16. cortana - Г-н Валериев или както Ви е там фамилията, защото нормалните хора това не ни интересува.
21.08.2018 23:22
Зная, че Вие ме определяте като клонинг на Жоро, но аз ще напиша някои неща, пък Вие ги приемете както искате.
Съблогърката ни Ерато е една от най-готинките и доброжелателни жени тук, в блога. Умна и интелигентна. Учителка, ако не греша. Възпитана и доброжелателна. Чиста дори само с поетичната си душа. И да я намесвате по подобен начин, е толкова нечистоплътно, че лично аз се учудвам колко трябва да сте пропаднал във всяко едно отношение, за да паднете толкова ниско!?!!
Но сега искам и друго да Ви кажа и то е, че явно Вие изобщо не познавате Жоро. Но знайте, че това той ще го прочете рано или късно и замълчи ли, тежко Ви. За подобна мерзост е чупил ръката, написала мерзостта. Визирам Ви случай от тук, блога.
И понеже съм нормален човек с нормални светоусещания и разбирания, емоции и чувства, бъдете сигурен, че ще помоля Жоро да го отдаде на отиващия си с възрастта Ваш разсъдък или да го приеме като болестна симптоматика.
На Ваше място бих деактивирала постинга и бих се извинила подобаващо на Ерато, защото иначе бог да Ви е на помощ, ако се изправите пред този, спрямо когото чашата отдавна преля, но от това да си получите напълно заслуженото, според мен Ви спасява единствено възрастта.
цитирай
17. valeska - ...
22.08.2018 07:11
Двамата с Георги прекрачихте границата.. и омръзнахте с вашите вечни разправии! За мен лично е необяснимо вашето поведение на по-възрастния. Възпитана съм да уважавам възрастните хора. Такова е и отношението ми към тях. Прочитайки написаното в поста ви и коментарите към него, няма да скрия огромното разочарование, което изпитах от намесването по такъв грозен начин на нашата съблогърка Ерато, която много уважавам и харесвам. Не ви съдя или поучавам, но си помислете, че на нейно място можеше да бъде вашата дъщеря!
цитирай
18. vencivaleri1951 - "И ти ли Бруте"....
22.08.2018 10:55
valeska написа:
Двамата с Георги прекрачихте границата.. и омръзнахте с вашите вечни разправии! За мен лично е необяснимо вашето поведение на по-възрастния. Възпитана съм да уважавам възрастните хора. Такова е и отношението ми към тях. Прочитайки написаното в поста ви и коментарите към него, няма да скрия огромното разочарование, което изпитах от намесването по такъв грозен начин на нашата съблогърка Ерато, която много уважавам и харесвам. Не ви съдя или поучавам, но си помислете, че на нейно място можеше да бъде вашата дъщеря!


Колегата блогър е "Ерато", а аз имам предвид музата Ерато. Или както би се изразил
Клинтън/съпругът/..."Кавичките глупако"

цитирай
19. troina - !!!!!!!!
22.08.2018 11:34
колеги съблогери..изумена съм....за последен път
от вашата...дебилност, и..пустословие..
колко пъти вече пиша..
Ник-а НЕ е..човека..нали така беше,Жоро?
та и..блогерката „ерато“..която е просто..едно „банално“ име..макар и поетично..
то не бяха балализми и -лализми..без край..
съжалявам..венци..
че се хвана на въдицата..
не ти отива, но..такова е „нивото“ тук..
винаги може и по-зле...
цитирай
20. valeska - ...
22.08.2018 13:16
Горката муза Ерато! Ако погледнем вътре в нас и някъде дълбоко чуем танца на музите, можем да опитаме да открехнем съществото си за любовта, добротата, хармонията и уважението към себе си и околните и много, много други неща така необходими за човека. Но това не важи за нас, тук сме само никове - не човеци.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060096
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031